2010. április 26., hétfő

Horgolt fülbevalók és szavazás





Minden kedves olvasómtól elnézést kérek a hosszú eltűnésért, de mostanában sokat dolgozom és gyakran még a hobbikra sem jut idő, de legfőképpen a fotózásra nem. Szóval itt vagyok újra, és játékra hívlak titeket. Adjátok le szavazatotokat a legjobban tetsző fülbevalóra május 1-én éjfélig. A játékban részt vevőknek saját blogján is meg kell jelentetnie a képet illetve belinkelniük a blogomat.

A győztes fülbevaló mintája felkerül ide a blogra és a rá szavazók között kisorsolok egy fülbevalót.

Hajrá!

Ja és holnap igyekszem műhelytitkokat írni a fülbevaló készítéshez.

20 megjegyzés:

Mici írta...

Természetesen a rózsaszín kis virág a kedvemre való. De kizárt dolog, hogy a fülembe akasztanám, bár már hajlok az ékszerek felé erősen. :) Viszont szívesen tenném a táskámra, ruhámra, esetleg a copfomba. És a műhelytitok is érdekel, mert mostanában igencsak rákattantam a horgolásra. :)

Laura Kamilla Fairy írta...

Ötletként szerintem mindhárom igen kreatív. Én is a virágos felé hajlok, nagyon tetszik a színösszeállítása. Én még a fülembe is akasztanám:)

Karina írta...

Én a zöldre szavaznék, izgi, hogy mitől olyan szép szabályos kör a közepe, talán mini kulcskarika van körbehorgolva? Nagyon tetszik, hordanám!!

Iza írta...

Karinához társulok: nekem is a zöld tetszik a legjobban. A másik kettő is nagyon szép, csak én nem vagyok annyira merész és "romantikus" hogy a virágot meg a pillangót hordjam :D de a zöldet azt igen, hisz még a színe is közel áll hozzám.

Guminyuszkó Blogja írta...

Mindhárom nagyon gyönyörű, de én mégis a rózsaszínre voksolnék!

Julcsi írta...

A zöld tetszik a legjobban,nagyon szép a minta és a szín is!
(és tökéletes lenne a pulcsimhoz:)

illesreka írta...

Kedves Vera!
Elég nehéz választani, mindegyk egyedi és nagyon ötletes!
Talán a rózsaszín virágra szavaznék mégis!:-)
(Blogom nincs (kész), de nem is azért játszom, hanem mert szeretném ezt a gyönyörűséget megtanulni horgolni!)

Natti írta...

Ha szavazhatok akkor én is a zöldre szavaznék, de nagyon tetszik a virágos fülbevaló is.

eli írta...

Csodassak a fulbevalok...mind harom nagyon tetszik...de ha csak egyre lehet szavazni...akkor nalam a zold a befuto. A szine es a mintaja csodaszep...es bizony en buszken hordanam:-)))))

soli írta...

Húha! Nehéz a választás! De fülbevalóként én a zöldet választanám! Nagyon különleges!

Szegusz írta...

Nagyon szépek!!! Hangulatomtól függően, bármelyiket el tudnám képzelni magamon... Ha mégis választani kell, akkor legyen a zöld, talán az áll hozzám a legközelebb!
Gratulálok mindegyikhez!!!! :))

KicsiKató írta...

Nem könnyű a választás, én a virág mellett voksolnék:)

leki írta...

A színei miatt a pillangósra, a formája miatt inkább a zöldre. Nem könnyű a választás... de legyen a ZÖLD.

Sziranszki írta...

Ha lehet úgy szavazni, hogy a sorsolásból most én kimaradnék (hja, aki fém érzékeny, az nem tesz a fülébe ilyesmiket, sajnos), akkor a zöldre szavaznék, a színe és a formája miatt!

hordosv írta...

Sziranszki, én is fémallergiás vagyok, de az akasztót át szoktam kenni körömlakkal, és akkor elég jól bírja...Ha te nyersz, akkor mindenképpen írok, hogy megbeszéljük, mit kapsz helyette:)
Köszönöm a részvételt

Sziranszki írta...

Jaj, de jó! Nagyon örülök!

kata írta...

szió! én a rózsaszínre szavazok!!! romantikus és édes egyben! :)

Rózsaszín pöttyök írta...

Ez nálam nem is kérdés. :-)
Persze, hogy a rózsaszín. Az új gyűrűmhöz pont illene. :-)

Sofie írta...

Én a zöld és a rózsaszín között hezitáltam, de a zöld a nyerő....nagyon különleges a formája, tetszik!

rojalka írta...

Nálam a zőld a nyerő!!!!