Stick Figure Family at FreeFlashToys.com

2010. április 26., hétfő

Horgolt fülbevalók és szavazás





Minden kedves olvasómtól elnézést kérek a hosszú eltűnésért, de mostanában sokat dolgozom és gyakran még a hobbikra sem jut idő, de legfőképpen a fotózásra nem. Szóval itt vagyok újra, és játékra hívlak titeket. Adjátok le szavazatotokat a legjobban tetsző fülbevalóra május 1-én éjfélig. A játékban részt vevőknek saját blogján is meg kell jelentetnie a képet illetve belinkelniük a blogomat.

A győztes fülbevaló mintája felkerül ide a blogra és a rá szavazók között kisorsolok egy fülbevalót.

Hajrá!

Ja és holnap igyekszem műhelytitkokat írni a fülbevaló készítéshez.

17 megjegyzés:

Szabella írta...

Ötletként szerintem mindhárom igen kreatív. Én is a virágos felé hajlok, nagyon tetszik a színösszeállítása. Én még a fülembe is akasztanám:)

Karina írta...

Én a zöldre szavaznék, izgi, hogy mitől olyan szép szabályos kör a közepe, talán mini kulcskarika van körbehorgolva? Nagyon tetszik, hordanám!!

Iza írta...

Karinához társulok: nekem is a zöld tetszik a legjobban. A másik kettő is nagyon szép, csak én nem vagyok annyira merész és "romantikus" hogy a virágot meg a pillangót hordjam :D de a zöldet azt igen, hisz még a színe is közel áll hozzám.

Guminyuszkó Blogja írta...

Mindhárom nagyon gyönyörű, de én mégis a rózsaszínre voksolnék!

Lente Julcsi írta...

A zöld tetszik a legjobban,nagyon szép a minta és a szín is!
(és tökéletes lenne a pulcsimhoz:)

illesreka írta...

Kedves Vera!
Elég nehéz választani, mindegyk egyedi és nagyon ötletes!
Talán a rózsaszín virágra szavaznék mégis!:-)
(Blogom nincs (kész), de nem is azért játszom, hanem mert szeretném ezt a gyönyörűséget megtanulni horgolni!)

Natti írta...

Ha szavazhatok akkor én is a zöldre szavaznék, de nagyon tetszik a virágos fülbevaló is.

elina írta...

Csodassak a fulbevalok...mind harom nagyon tetszik...de ha csak egyre lehet szavazni...akkor nalam a zold a befuto. A szine es a mintaja csodaszep...es bizony en buszken hordanam:-)))))

soli írta...

Húha! Nehéz a választás! De fülbevalóként én a zöldet választanám! Nagyon különleges!

Szegusz írta...

Nagyon szépek!!! Hangulatomtól függően, bármelyiket el tudnám képzelni magamon... Ha mégis választani kell, akkor legyen a zöld, talán az áll hozzám a legközelebb!
Gratulálok mindegyikhez!!!! :))

KicsiKató írta...

Nem könnyű a választás, én a virág mellett voksolnék:)

Leki-Rita írta...

A színei miatt a pillangósra, a formája miatt inkább a zöldre. Nem könnyű a választás... de legyen a ZÖLD.

hordosv írta...

Sziranszki, én is fémallergiás vagyok, de az akasztót át szoktam kenni körömlakkal, és akkor elég jól bírja...Ha te nyersz, akkor mindenképpen írok, hogy megbeszéljük, mit kapsz helyette:)
Köszönöm a részvételt

cskata írta...

szió! én a rózsaszínre szavazok!!! romantikus és édes egyben! :)

Zsófi írta...

Ez nálam nem is kérdés. :-)
Persze, hogy a rózsaszín. Az új gyűrűmhöz pont illene. :-)

Sofie írta...

Én a zöld és a rózsaszín között hezitáltam, de a zöld a nyerő....nagyon különleges a formája, tetszik!

rojalka írta...

Nálam a zőld a nyerő!!!!