Stick Figure Family at FreeFlashToys.com

2009. augusztus 29., szombat

100-as lista 2.rész

24.A férjem szerint őrülten pesszimista és negatív vagyok. Szerintem csak mindig a legrosszabbra készülök, így csupa örömteli meglepetés ér.

25. Remek a stressztűrő képességem, bírom a sorban állást. Az idióta embereket viszont nem.

26. Imádom a marcipánt, de a csokit bátran le lehet hagyni róla.

27. Minden karácsonykor sütök mézeskalácsot, de kizárólag én eszem meg a családból úgyhogy húsvétig tart.

28. Rosszul vagyok ha hintázás közben nem ér le a lábam. A hintaágyat ezért szeretem.

29. Tériszonyom van a magas helyeken, de kövirózsát és vasvirágot már szakadék szélén is gyűjtöttem.

30 A nászútunk az esküvő után egy hónappal volt és én hat hónapos terhes voltam Kornéllal. Végig esett az eső, viszont gyermekkori álmom helyszínén Kenesén voltunk.

31. Mióta összeházasodtunk nem voltunk kettesben nyaralni.

32. A pókokat csak akkor bántom, ha a szobában szemmagasság alá másznak.

34. A légy, darázs és szúnyog" vadászat" férfi feladat.

35. Legújabb álmom kajakozni a Lágymányosi öbölben.

36. Képes vagyok elkészíteni 100 darab origami darut különböző színekből a karácsonyfára.

37. Hajkefe párti vagyok, a fésűt általában hajvágáskor használom.

38. Szeretem, ha minden szobában található legalább egy ollóm. Jó a wc-ben nem muszáj.

39. Évente átrendezem a lakást, ha mást nem képet éshuzatot cserélek az ágyon.

40. Gyűjtöm a horgolásmintákat, akkor is ha nem lesz időm mindet megcsinálni.

41. Gyerekkori álmom egy saját íróasztal volt a munkahelyemen és soha nem akartam sokat utazni.

42. Van jogsim, de jobban jár vele avilág, ha én nem vezetek.

43. Szeretem a pacalpörköltet túrós csuszával, és ha nem nekem kell megcsinálni.

44. A sztrapacskát úgy, ahogy Judiska keresztanyám csinálta.

45. Nem szeretek rendet rakni az íróasztalomon.

46. Régebben iszonyatos kertész volta, de mióta gyerekeim vannak, a kaktuszokon kívül is életben marad mellettem pár növény.

47. Autóutak alatt mindig népdalokat énekelek. Túra alatt is.

48. A kedvenc könyveimet ronggyá olvasom. A férjemnek ugyanezek a kedvencei, ő is ronggyá olvassa őket.

49. A hajam színe vöröses barnás szőke, így bármelyikre festhetem. Szoktam is.

50. 30 fok alatt zokniban alszom. 25 fok alatt dupla takaróval.

2 megjegyzés:

Fércművek írta...

Ez is jó volt. :)

Erika írta...

Hát ez aranyos volt! És mennyi a hasonlóság...