Stick Figure Family at FreeFlashToys.com

2010. szeptember 1., szerda

Gombhoz a kabátot effektus




Szóval az úgy volt, hogy augusztus 20.-a környékén kaptam egy nagyon megtisztelő felkérést a Barka fonalbolt tulajdonosától. aki teljesen ismeretlenül megkeresett engem, hogy nem tartanék-e horgolósulit nála. Nos, nem kellett hosszas gondolkozási idő az elfogadásához.

Néhányatokkal már megosztottam a titkot a blogtalin is, ahol végre (újra) találkozhattam Fércjutkával, Toritextillel, Szarvasmicivel, Lidérckével, és sok sok eddig arc nélküli ismerős bloggerrel, akiktől sok sok kedvességet kaptam. Ezúton is köszönöm.A kedves ajándékokról igérem készítek fotót, de még teljes gőzzel dolgozom a horgolósuli leckéin.


Szóval,miután megszületett a felkérés kaptam egy vadiúj fényképező gépet (elő-szülinapi ajándék), amivel végre fantasztikus közeli fotókat is tudok készíteni a horgolmányaimról.

Íme az egyik nagy kedvenc B' oroszlánunk:)

A Horgolósulit itt tudjátok majd nyomon követni.

3 megjegyzés:

mannamari írta...

Olvastam a hírlevelükben hogy Te fogsz tanítani. Gratulálok! :-)

Egy tanulód már biztos lesz, ugyanis pont mostanában vettem a fejembe hogy meg kellene tanulni horgolni.

hekka írta...

Gratulálok a felkéréshez! Örülök, hogy horgolósulit is indított a Barka. Kíváncsian várom! :)

hordosv írta...

Lányok köszönöm a gratulációkat. Nagyon izgulok, hogy tetszik-e majd:)