Stick Figure Family at FreeFlashToys.com

2009. október 20., kedd

Eredményhirdetés!

Ahogy azt már tőlem jól megszokhattátok, az eredményhirdetésre bizony várni kell. Most erre a szokásos szülinapi programsorozaton kívül az is az okom, hogy Sára Lilla most szokik be a bölcsödébe és végül nagy bánatomra nekem kellett sorsolnom, mert ő bealudt így véletlenszám generátorra bíztam a sorsolást, ami viszont legalább teljesen pártatlan.

Gratulálok a 3. megjegyzés írójának Zsukkának:)

Majd írd meg, hogy milyen hajú, méretű ( 10 vagy kb 20 centiset) stb. angyalkát kérsz és azt, hogy pontosan mikor van a szülinapod. Remélem addigra odaér:)

Mindenkinek nagyon nagyon köszönöüm a részvételt a játékban. Nem ez volt az utolsó.

1 megjegyzés:

Zsukkata írta...

Jajj, de nagyon-nagyon örülök :DDD! Köszönöm szépen!
Viszont most látom, hogy van egy elmaradásom: ugyanis nem raktam ki a játékot a blogomra :(. Efölött valahogy elsiklottam, nem akarattal volt, bocsánat :(! De a nyereményről feltétlenül beszámolok ott is, főleg, hogy iszonyúan boldog vagyok!!!
Az angyalka milyenségét Rád bízom, legyen nekem meglepi ;o).
Címet pedig mail-ben küldök, hacsak nem akarunk megint az Ikeában összefutni :o).