Stick Figure Family at FreeFlashToys.com

2009. október 17., szombat

Ha ötletet adok

Ezúton is köszönöm mindenkinek, aki kérésemnek megfelelően járt el és feltüntetett a műveinél, mint ötletgazdát. Azoknak pedig méginkább, akik a képeket is megosztották velem. Hát íme:


Íme az én kockám és

Luca baba nagyon nagyon aranyos kockája:


És íme Eta alkotásai erről a blogról

és ugyanő készítette el a korongokból fűzött állatkákat is.



Szóval bátran lehet próbálkozni. A mintát itt találjátok. Nektek is sikerülni fog:)

2 megjegyzés:

Eta írta...

Egészen meglepődtem, hogy viszontlátom Nálad a játékaim. :o)) Néhány hónapja napi látogatód vagyok, és a sok szép dolog miatt gyakran először irigykedem egy kissé, majd megpróbálom én is megvalósítani őket. A legnagyobb sikerük ezeknek volt. :o))
Üdv, és további jó alkotást:
Eta

Iza írta...

Szióka! Örvendek, hogy rátaláltam a blogodra, merthát te adtad meg az utolsó lökést ahoz, hogy végre játékokat készítsek én is, mert a terv már rég megvolt, csakhát azt hiszem, vártam valami jelecskére.:) A tökmagom most 3 hónapos és imád játszani, így hát ez a kocka, legalábbis egy hozzá hasonlo, jól fog jönni, hisz már nem tudok mit kitalálni neki.:D Majd értesitelek ha elkészültem vele.További szép napot kivánok neked!