Stick Figure Family at FreeFlashToys.com

2009. április 7., kedd

Karcsúsodási tippek:)- avagy így fogyasztok horgolt állatot

Egy kedves olvasómtól kaptam ma levelet és rájöttem, hogy nem foglalkoztam eleget eddig a fogyasztás problémájával és így nem biztos, hogy elég egyértelműek a leírásaim, tehát akkor következzen a részletes leírás:

Alapvetően kétféle módszer létezik a fogyasztásra:

1) Kihagyásos- módszer, vagyis amikor a fogyasztás helyénél EGY szemet KIHAGYSZ és tovább horgolsz a következőnél.

2) Láthatatlan fogyasztási módszer- vagyis amikor a fogyasztás helyénél KÉT szemet egyszerre fejezel be. Ebben az esetben mindkét szembe beleöltesz, de CSAK egy SZEMET HORGOLSZ.

Amint az jól látható én a második módszert követem, így a leírásaimat az alábbiak szerint kell értelmezni:

például: 3XA- 3 kispálca és a 4.és5. szemet egyszerre fejezed be.

A kihagyásos módszerrel mindez: 4 kispálca és az ötödik szemet kihagyod.

Remélem így már érthetővé vált a számolási eltérés.

Köszönöm Krókusz gyönyörű képeit. A kész műveket majd közzéteszem, ha a blogger hagyja feltölteni a képeket nekem.

1 megjegyzés:

Annamari írta...

Köszi az útbaigazításokat! Majd küldök olyan képet, ahol lesz szem-száj az állatkákon...