Stick Figure Family at FreeFlashToys.com

2009. február 23., hétfő

PIF már nálam is


Jó sokat gondolkodtam, hogy itt lenne az ideje, hogy én is beszálljak egy PIF ajándékozós körbe, és mivel épp időben jártam Szarvasmicinél:) így hát íme én is várom a három bátor önként jelentkezőt:)

A szabályok azt hiszem ismertek már mindenki előtt, de biztos ami biztos, ide másolom újra:

1. Bárki játszhat, akinek blogja/flickr képtára van.
2. Az első 3 ember, aki kommentet ír erre a bejegyzésre, ajándékot kap tőlem, melyet én készítek.
3. Ők is meghirdetik a játékot a saját blogjukban, és várják a saját 3 jelentkezőjüket :-)
4. Ezt az ajándékot az elkövetkező 365 napon belül el fogom juttatni hozzátok.
5. Nem küldöm el az ajándékot annak aki nem hirdeti meg a játékot a blogjában /flickr -en.

Örömmel jelentem, hogy a PIF játékom helyei megteltek, 2 nap alatt. Szilda, Kiseri és Móni kap ajándékot jövő februárig valamikor:) Majd kitalálom mit:)

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia jelentkezhetek a játékodra?:D

Erika írta...

Én is szívesen beszállnék! Játsszunk!!!

hordosv írta...

Móni
>
> A komment:
> Igazából csak kommentet írni jöttem volna, hogy ebből is tudd, sokan
> olvasnak :-)
> Tegnap azt hittem káprázik a szemem, mikor Zsiráf Zsiga és Bárány Bari
> kacsintottak.
> Ők már tudták, amit én akkor még nem, hogy ezen a blogon egy remek kis játék
> leledzik.
> Ha lehet, szeretnék harmadiknak jelentkezni :-)

hordosv írta...

Szokás szerint a blogom nem enged kommentet írni ki tudja miért, így Móni is csak e-mailben jelentkezett. De így is elfogadom, a technika ördöge meg bosszankodjon nyugodtan:)