Stick Figure Family at FreeFlashToys.com

2009. február 12., csütörtök

A kis bogárkák mintája


Íme íme a beígért minta. A kész termék a MESKA boltomban megtalálható itt.

A teste két részből áll.

A teteje és az alja is 6-os szabály szerint készül, amelyet ebből a posztból már jól ismerhettek.

Tehát:
Test:
1kör: 2 O aztán a tűtől távolabbiba 6 X
2. kör : minden szembe szaporítunk VVVVVV (12 szem)
3. kör: minden 2. szemben szaporítunk VXVXVXVXVXVX (18 szem)
4. kör: minden 3. szemben szaporítunk VXXVXXVXXVXXVXXVXX (24 szem)
5-9. kör minden szemben X-t horgolunk
Alja:

ismételd az 1-4.kört

Összehorgolásnál vegyél fel mindkét részről egy egy hurkot és horgolj beleX-t. A test két felére ellentétes holdalra horgolj vagy varrj lábakat, a fejére csápot.

Egyszerű lábakés csáp, ha gyöngyöt/ filcdarabot fűzöl egy fonaldarabra, csápnál filcből kivágod.

Én így csinálom:
4 O és a tűtől a 2. O ba 3 egyszerre befejezett T majd végig x a további kettőbe. Lábaknál egy szem kimarad és a következőbe ismétlés, amíg 2*3 nem lesz.

A szárnyak:
legegyszerűbb, ha filcből kivágsz két szív formát.

Én így csinálom:
1 sor: 2 O és a 2.ba 1 X
2. sor : XXX
3. sor VXV( 5 szem)
4. sor XXXXX
5. sor: X az első szembe, a 2.szembe. szembe: XIIIX, vagy simán 5 X a 3.szembe X, az 4.szembe: XIIIX vagy 5 X majd végül X

Én az oldalán körben a V alakot X-szel végig horgoltam.


Jelmagyarázat:
O - láncszem
X - kispálca
T - félpálca( van ráhajtás, de csak egyszer húzod át a fonalat, mint a kispálcánál)
I - egyráhajtásos pálca
F - kétráhajtásos pálca
V - szaporítás. Egy kispálcába kettőt öltesz)
A - fogyasztás( persze ez is áthúzás nélkül értendő) két kispálcát egyszerre zársz le)

Használd egészséggel. Kérlek olvasd el a szerzői jogi részt az oldalamon és csak akkor használd a mintát, ha egyetértesz.

A mintát csak én teszteltem, ha hibát találsz szólj. Ha nem sikerülne kérdezz bátran.

Köszi!

Nincsenek megjegyzések: