2009. február 24., kedd

Hogyan írhatsz megjegyzést nálam


Többen panaszkodtatok, hogy nem tudtok hozzászólást írni, és így a blogszörnyem éhes marad:(

Tehát, ha megírod amit szeretnél utána a legördülő menüből kiválasztod pl. név/ url cím feliratút, mert akkor én is látom ki vagy és vissza tudok jelezni, és aztán a megjegyzés elküldése parancsra klikkelsz.

Elvileg mostanra kivettem a szóellenőrzős részt Zsukka javaslatára.

És most átállítottam, hogy külön oldalon lehessen megjegyzést írni. Köszönöm az ötletet Szarvasmicinek:)

Remélem egyszer majdcsak működik:)

Most már tényleg tényleg működik. A blogszörnyem végre boldog:)


Vera

4 megjegyzés:

szarvasmici írta...

Na nézzük. Negyedik próbálkozás...

szarvasmici írta...

Úgy látom működik. Már csak a moderálós részt kell megváltoztatni, vagy kivárni nekünk, megjegyzőknek.
Tudom, hogy nekem is lehet Hordósvé állatkám, de még nem tudtam kiválasztani a szívemnek legkedvesebbet. Bár ha jól emlékszem volt Neked egy Rudolfod... Én meg ugye szarvasmániás volnék, vagy mi. Meg Zsiga, meg Ruby, meg Soma, meg meg meg...

hordosv írta...

Szarvasból is többfélém van, de természetesen Rudolf szarvas is rendelkezésre áll. Majd rakok fel róla képet, hogy gyönyörködhess. Inkább pici kulcstartósra vágysz, vagy egy nagyobb fajtára?

szarvasmici írta...

Igen. Pici kulcstartósra, meg nagyobbacskára is, ami ölelgethetős. De még mindig nem tudom, hogy melyik állatka. De amúgy benne vagyok a csereberélős megoldásban!