Stick Figure Family at FreeFlashToys.com

2009. május 2., szombat

Elnézést de majálisoztunk

Az a helyzet, hogy elúsztam a sorsolással. Mivel enyém önfeláldozó férj hajlandó volt 4 órát vonatozni Zalaegerszegre édesapámhoz( mivel anyu már nem él, ezért ez az anyák napja nekem) a sorsolást ma akartam tartani, viszont az egész napos Kőszegi kirándulás után a kis sorsoló biztosaim úgy dőltek az ágyba, hogy a sorsolást sajna nem tudtam velük megejteni. Viszont megmásztuk a Szabóhegyet mindkettővel (a Kicsi hátizsákban) , megfagytunk kicsit megáztunk kicsit szóval olyan igazi volt minden:).Megbeszéltük a középkori várépítés minden fontos kérdését a nagyobbikkal, és jót ettünk Bozsokon az Aranypatak fogadóban.

Az élet mégiscsak csodaszép!

Holnap sorsolok, most már tényleg. És bocsánat a késésért mindenkitől.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

De jó, akkor még nem maradtam le!!!
Szilvi

Anice kötős blogja írta...

A kedvenc fogadónk! A kedvenc Alpokaljával együtt!