Stick Figure Family at FreeFlashToys.com

2010. április 27., kedd

Műhelytitok-fülbevaló csak keményen


Persze lehet, hogy amit írok az sokatoknak már evidencia, de hátha pár embernek azért segít. Amikor az első fülbevalóimat készítettem komoly gondot okozott a keményítés kérdése, mivel egyfelől vízállónak, másfelől könnyen kezelhetőnek és strapabírónak kellett lennie a fülbevalónak.

A hagyományos keményítőt én macerásnak tartom, ráadásul az elázást sem bírja jól és vasalásra is szükség van hozzá, de ha kéznél van keményítő spray és vasaló is, akkor azzal bátran lehet próbálkozni, bár a végeredmény nekem még túl puha lett, de tartása már volt.

A karácsonyi hópelyheimet cukoroldatban keményítettem, de ez sem jó fülbevalóhoz.

Végül barátnőm Viki ajánlotta a dekupázshoz használatos ragasztólakkot, ami teljes siker volt. Este jó alaposan átkentem a fülbevalókat és reggelre meg is száradtak:)

Vikihez egyébként is érdemes benézni, mert bioszappant lehet nála nyerni, és rengeteg jó ötletet találtok a honlapján.

1 megjegyzés:

H. Mária írta...

Szia! Kiserinél játszol a PIF játékban. Nem tetted ki az oldaladra a játékot. Én nem méltatlankodni akarok, de jelentkeztem volna itt nálad. :) Nem gondoltad meg magad véletlenül? Vagy fent van, csak én nem vettem észre. Jó az oldal! Én is horgolok, de tanulhatok tőled. :)