Stick Figure Family at FreeFlashToys.com

2009. február 27., péntek

Szivárványok a gyerekszobába




A legújabb MESKA-ra feltöltött alkotásomat nektek is megmutatom. Ezek a szivárványos babaszoba díszek mindig feldobják a hangulatomat. Nálunk már a babavárás alatt kint lógott az ablakban, aztán Sára Lilla baldahin tartójára raktam. Mostanában kellett máshova szerelnem, mert a kisasszony megenni szerette volna a figurákat (persze nem mintha nem lenne neki direkt babjátéknak mindenféle formás horgolmánya) . Természetesen pamut horgolócérnából és vatelinből készültek a figurák, így ha valamelyik baba megrágcsálná, akkor sem történik baj.

Az élénk színek Sára Lillát is egész piciként lekötötték, esténként úgy aludt el, hogy megforgattuk neki, elénekeltük az altatódalát és közben ezt nézegette.

Ha te is szeretnél ilyet, vagy hasonlóra vágysz, akkor írj nekem, vagy nézz be a MESKA boltomba.

5 megjegyzés:

Zsukkata írta...

Látom, a fantáziád kifogyhatatlan, eszembe nem jutott volna mobilt horgolni, de tündéri édes lett és nagyon jók a színei :o). A szivárvány mitől lesz stabil? Sűrűn horgolod? Nem hajlik be a csücske, ha sokat lóg?

Erika írta...

Annyira szépeket és édeseket tudsz! Amikor a meskára tévedtem, a te apróságaidba szerettem bele először...

hordosv írta...

Köszönöm szépen. A szivárvány egy vastag előlapfóliától lesz stabil. Papírboltokban kapható, és így továbbra is mosható az alkotás.
Én anno a Pantonban vettem.

hordosv írta...

Kiseri, nemsokára felrakom őket, meg újakat is, csak anno elég rosszak voltak a képek, talán ezért nem vették őket igazán:(

hordosv írta...

Ja és persze jegyzem, hogy kinek mi tetszett igazán a PIF ajándékaimhoz, szóval lehet mondani:)