Stick Figure Family at FreeFlashToys.com

2009. április 16., csütörtök

Húsvéti történések

A mi Húsvétunk idén eléggé sok szomorúsággal volt tele, annyi rossz hírrel,hogy ennyi idő kellett hozzá, hogy feldolgozzam a magam számára.
Nagyim halála, férjem nagyijának betegsége, és nagybátyám szívrohama kicsit sok teher volt ennek a Húsvétnak.

Persze jó dolgok is történtek, végre együtt vacsoráztunk kettesben a férjemmel( másfél év után) a barátainkkal, és elkészült Sára Lilla nyári saapkája is, de valahogy még nem billent vissza számomra a világ. Majd talán ezután.

Azért nem kell aggódni, alapvetően megrögzött optimista vagyok és tuti lesz még jobb kedvem, és igyekszem nem ilyen gyászos dolgokról írni a jövőben.

Most minden esetre felrakok pár képet Sára Lilláról az új kalapjában, hogy gyönyörködjetek, aztán pótolom az elmaradásaimat és újra jelentkezem:)

7 megjegyzés:

Erika írta...

Drága Vera! Most úúúgy megölelnélek...

anyatigris írta...

Szia!Nagyon tetszik a blogod,még új vagyok ezekben a körökben,mivel elkezdtem kreatívkodni, rákerestem kötés, horgolás oldalakra, és kincsekre bukkantam. Nagyon szuper, hogy vannak ilyen oldalak, sok segítséget kaphat és adhat az ember lánya:-).Örülök, hogy vannak szájbarágós magyarázatok, mert a kezdőknek ez sokat jelent!
Van egy csomó kérdésem, majd bombázlak, ha sorba előjön.
Egyenlőre annyi, hogy olcsó kötő, horgoló fonalakat honnan lehet beszerezni? Neten akár, mert egy szimpla boltban sajnos nem a pénztárcámhoz való árakat találok...

hordosv írta...

Mici, Kiseri olyan rendesek vagytok:)

hordosv írta...

Szilvi:) Üdv itt a kreatívok között. Hát fonal ügyben nem tudom tudok-e segíteni, sajna a kötőfonal mindenütt drágább kategória. Én akril fonalat használok az állatkákhoz ez viszonylag olcsóbb kategória. Én az Örs vezér téri Sugárban található kézimunka boltot ajánlom, bár ők is emeltek árat az utóbbi időkben.

Kérdezz bátran, ha van konkrétum használd akár a privát mail címemet is ( az oldalsávban találod) igyekszem válaszolni.

anyatigris írta...

Köszi, aranyos vagy!

Fércművek írta...

Annyira sajnálom. Főleg mert nemrég még olyan jókedvűen beszélgettünk.
Sára pedig gyönyörű.

KisMesterek írta...

Szia Vera!
Sajnálattal olvastam, a szomorú híreket. Azt gondolom nem véletlen, hogy a következő generáció kékszemű tündérkéje épp most került ide a blogra átragyogni a történéseket.Sok erőt kívánok.
Anna Sára anyukája