Stick Figure Family at FreeFlashToys.com

2009. október 9., péntek

Játék a szülinapomra


Mindenkinek, aki türelmes volt és kivárta míg végre megírom a beígért játék szabályait és a nyereményt.



Mivel októberi vagyok, ezért a szülinapomon ( október 18-án) éjfélig várom a bejegyzéseiteket ide. Kérlek, hogy amennyiben van blogotok hirdessétek meg ott is a játékot.

A nyeremény pedig egy angyalka lesz. Eldöntheted, hogy táskadísznek vagy játékbabának készítsem-e el, és persze ruha, hajszín és frizura is választható hozzá.

Itt olvashatsz róla bővebben, és találsz további képeket is.

Hát hajrá mindenkinek!

21 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Előre is nagyon boldog szülinapot:))

Örülnék egy kisangyalnak... úgyis mindjárt itt a karácsony:)))

soli írta...

Nagyon szép, szeretgetnivaló angyalka. Én is örülnék neki!

Zsukkata írta...

Ó, én is nagyon örülnék az angyalnak. A szülinapomra szerintem pont ide is érne :DDD

Éva blogja :) írta...

IGEN!!!
Én is nagyon-nagyon szeretnék egy ilyen kis angyalkát! Horgoltam még sosem volt, és nagyon jól mutatna az angyalka gyűjteményem következő darabjaként! ;)
Egyébként boldog szülinapot így előre is!

verus írta...

Nagyon szép angyalka, örülnék neki én is:) Boldog születésnapot!

Ena írta...

szia! Én is szeretnék jelentkezni holnap kiteszlek a blogomra. És Boldog Szülinapot! :)

hildiko írta...

Boldog szülinapot!
A kisfiam újabban babázik, úgyhogy nagyon örülnénk egy angyalka játékbabának :)

Üdv: Ildikó
hildiko74@gmail.com

Ági írta...

hmmmm....en is csatlakoznek a jatekhoz. boldog szulinapot Vera, koszi az otleteket, es eljenek a merlegek!!!

latinka írta...

Előre is boldog szülinapot kívánok!
És természetesen szeretnék játszani.

rozandi írta...

Előre is boldog szülinapot kívánok! És szeretnék egy ilyen angyalkát...

Ildina írta...

Boldog születés napot kívánok előre is!
Szeretnék játszani az angyalkáért.

Unknown írta...

Boldog születésnapot! én is októberi vagyok, csak 21.-ei :) Szóval ez nekem egy nagyon aranyos szülinapi ajándék lenne. és amúgy is a tél a kedvenc hónapom, az angyalka amúgy is passzól:)

Nelli írta...

Boldog szülinapot! Kislányom és én is örülnék az angyalkának:)

Réka írta...

Nagyon boldog szülinapot kívánok!
Egyből az én angyalkám (kislányom) jutott eszembe erről az angyalról. Bárcsak hozzánk repülne!!!

Schwarcz Rita írta...

Szia!
Először is nagyon boldog szülinapot! Másodsorban gratulálni szeretnék alkotásaidért, csak gyönyörködni tudok bennük! Ennyi ötletes , szép, természetes horgolmánnyal (varrománnyal) ritkán találkozik az ember manapság. Meghoztad a kedvem az alkotáshoz! :) Egy kézimunkázó anyuka.

Timi írta...

Isten éltessen sokáig!
A blogomban invitálok másokat is a játékodra :)
És én is szeretném az angyalkát!
http://cukotas.blogspot.com/

lapappilon írta...

http://lapappilon.blogspot.com/2009/10/angyalkas-jatek.html
szia
boldog szülinapot!
én is szeretnék társulni a játékhoz
blogomon másokat is invitálok!
gyönyörűeket alkotsz!
üdvözlet

mannamari írta...

Szia Vera!

Jelentkeznék én is.
Boldog szülinapot!

A héten elküldök egy hosszú ideje esedékes mailt.

http://mannamaria.multiply.com/journal/item/282/282

Lotti írta...

Boldog születésnapot! Unokahúgomnak megmutattam, hogy örülne-e neki születésnapjára?! Azt mondta, hogy már nevet is talált neki:) így, nagyon örülnék, ha ez lehetne az ő kis "annnyalkéja":)

Névtelen írta...

BOLDOG SZÜLINAPOT!!!!
Nagyon szeretnék egy angyalkát! :)

Névtelen írta...

Ki nyert?