2009. március 2., hétfő

Megtisztelő díjak



Jaj lányok annyira kedvesek vagytok, már ezért megérte elkezdeni a blog írását:) Köszönöm a díjat Kricsárnak és Zsukkának és Szarvasmicinek is. Továbbra sem tudom kinek adhatnám tovább őket, hiszen már majd mindenki megkapta valamilyen módon, de higgyétek el nagyon sokat jelent nekem:)

Ezek a blogok szerfelett bájosak, a blog íróknak az a céljuk, hogy barátok és barátságosak legyenek. Nem a pénz a mozgatórugó. Reményeink szerint ezen díj átadásakor több barátság keletkezik, a barátság elterjed, és több figyelmet kap a blogger. Amikor továbbadod, kérlek vedd figyelembe ezen elveket. Válassz nyolc embert."

Nyolc ember:

Nova, akinek köszönhető ennek a blognak a megléte; Zsukka; Szarvasmici, Szilda; Kiky,Kiseri, Fércművek, Dóri köszönöm, hogy olvastok, és írtok nekem.

4 megjegyzés:

Dóri írta...

A horgolást még sosem próbáltam, de a blogod miatt elég nagy késztetést érzek, hogy megpróbáljam. Úgyhogy én olvaslak továbbra is, és előre is köszönöm a leírásokat. :)

Nova írta...

Szia!!!
Épp most akartam írni, hogy nézz be a blogomba, mert rögtön Rád gondoltam a díjjal :)

kiseri írta...

Nagyon megtisztelő, hogy pont tőled kapom, köszönöm!!!

szarvasmici írta...

Amúgy ám erre én is jelöltelek Téged! Köszönöm, hogy Te is számba vettél engem!!!

Csomagot nem kaptál? Úgy izgulok miatta...