Stick Figure Family at FreeFlashToys.com

2009. március 2., hétfő

Megtisztelő díjak



Jaj lányok annyira kedvesek vagytok, már ezért megérte elkezdeni a blog írását:) Köszönöm a díjat Kricsárnak és Zsukkának és Szarvasmicinek is. Továbbra sem tudom kinek adhatnám tovább őket, hiszen már majd mindenki megkapta valamilyen módon, de higgyétek el nagyon sokat jelent nekem:)

Ezek a blogok szerfelett bájosak, a blog íróknak az a céljuk, hogy barátok és barátságosak legyenek. Nem a pénz a mozgatórugó. Reményeink szerint ezen díj átadásakor több barátság keletkezik, a barátság elterjed, és több figyelmet kap a blogger. Amikor továbbadod, kérlek vedd figyelembe ezen elveket. Válassz nyolc embert."

Nyolc ember:

Nova, akinek köszönhető ennek a blognak a megléte; Zsukka; Szarvasmici, Szilda; Kiky,Kiseri, Fércművek, Dóri köszönöm, hogy olvastok, és írtok nekem.

3 megjegyzés:

Dóri írta...

A horgolást még sosem próbáltam, de a blogod miatt elég nagy késztetést érzek, hogy megpróbáljam. Úgyhogy én olvaslak továbbra is, és előre is köszönöm a leírásokat. :)

Nova írta...

Szia!!!
Épp most akartam írni, hogy nézz be a blogomba, mert rögtön Rád gondoltam a díjjal :)

Erika írta...

Nagyon megtisztelő, hogy pont tőled kapom, köszönöm!!!