Stick Figure Family at FreeFlashToys.com

2009. március 8., vasárnap

Nyussza nyúlikrek



Nos, a csönd a blogomon nem az alkotás hiányát jelenti. Én a tavasz közeledtével nem visszahúzódom, inkább felpörgök. Ha süt a nap, akkor egész nap csak alkotnék:)

Rengeteg ötletem van, igyekszem minél többet megvalósítani és megmutatni nektek is.

Sajna a fotók nem lettek a legjobbak, de én imádom ezeket a nyuszikat. Feltöltöttem őket a MESKA-ra is, remélem lesz gazdájuk, mert különben túlnépesedik az itthoni állatka farmunk!

Imádok új állatokat tervezni, mintát írni, izgulni horgolás közben, hogy milyen lesz. Ez mindig meglepetés.

Igyekszem nemsokára mintát is feltölteni, de egyelőre elmélkedem mi is legyen az új minta.

3 megjegyzés:

hordosv írta...

Köszönöm:) Még van a tarsolyomban, egyébként rengeteg kávé és tea eredménye a pörgés, no meg annak, hogy Sára Lilla az éjszakai 5 kelésről- remélem tartósan- 3-ra tért át. Szinte kialszom magam:)

Zsukkata írta...

Édik a nyuszik :o)! És köszi az előző postban a segítséget, most már lassan megint elő kéne bányásznom a horgolótűt :o)!

hordosv írta...

Hú, örülök, ha érthető voltam. Bátran elő a horgolótűvel:) Köszönöm a bókot a nyulak nevében is:)