Stick Figure Family at FreeFlashToys.com

2009. március 5., csütörtök

Patchwork takaró horgolva- saját tervezésű mintákkal


Nos, aki megtanulta már az alap patchwork négyzet horgolását, amit a színváltásról írt posztomban leírtam, az ilyet is tud készíteni. Ez az én egyik nagy nagy büszkeségem. Rengeteg pici kockából áll, de én imádtam csinálni. A négyzetek mintája egytől egyig saját tervezés.
Most a MESKA-n is megnézheted a többi képet róla, vagy választhatsz mintát egy sajáthoz. Szívesen elkészítem:)

2 megjegyzés:

Zsukkata írta...

Na ez a nemsemmi :o). Mennyi idő volt összehozni ezt a takarót? Még varrni is nehezen állnék neki egy ilyet, nemhogy ilyen aprólékosan meghorgolni, ügyi vagy :o)!!!

hordosv írta...

Hú, fogalmam sincs a pontos időre, mert hónapokon keresztül épp csak foglalkoztam vele, amíg kész lett. Főleg a minták tervezésére emlékszem kockás papíron:)