Stick Figure Family at FreeFlashToys.com

2009. március 25., szerda

A menyasszonyi ruhám- Szarvasmici játékára



Rögtön elkapott a romantikus hangulat ahogy megláttam Szarvasmicinél a képeket . Az én menyasszonyi ruhámat anno anyósom tervezte és varratta magának, a hímzést az anyukája varrta, én pedig az öt hónapos Kornél fiammal hordtam. Szerintem abszolút nem látszott a pocak. Ja és nem is alakíttattunk semmit rajta:)

Smink és egyéb badarságok nálam nem voltak téma én sminkeltem magam, a barátnőm csinálta a hajam , egy másik a csokromat, a harmadik a nyakláncomat. Semmi extra, de én nagyon jól éreztem magam:)

2 megjegyzés:

Erika írta...

De éééédes vagy!!! Hány évesek voltatok itt?
Majd meglátod, a miénk is nagyon hasonló helyzet meg ruha meg hangulat...:) Lehet, hogy rokonok vagyunk?!

hordosv írta...

Mici:) Köszönöm, mi is imádtuk. a hippis romantikus stimmel is, mert nagyon nem volt rá pénzünk:) De gyönyörű volt minden:)
Egyébként vicces, de anyósom teljesen más alkat, mint én, és rajta tök máshogy állt a ruha. A szabása fantasztikus( az anyaga is).A 70 -es években készült, szóval....

A fejdísz az én szívem vágya volt:)
A csokorban nem nagyon látszik, de a valódi tearózsa volt az alap kívánság.

Kiseri:) Lehet:)))))) Nagyon kíváncsi vagyok a ruhádra, meg Janucbajuszra is:) Egyébként mivel már pocaklakó Kornél te is utánaszámolhatsz;) Most május 29-én leszünk öt éves házasok:) Én 26 éves voltam, Tamás pedig 20.