Stick Figure Family at FreeFlashToys.com

2009. március 10., kedd

Újrakezdés


Mindig félek személyes dolgokról írni, meg el sem szeretném kiabálni a dolgot, de ha Isten is úgy akarja, akkor a hétvégén költözünk új otthonunkba Budára:) Én megrögzött pesti vagyok már jó ideje, úgyhogy ez nagy váltás lesz az életemben. Rengeteg pakolással és még több pakolással az elkövetkezendő napokban.

Kérlek szurkoljatok, hogy minden rendben menjen. A számítógép persze a legvégén költözik át, de lehet, hogy nem fogok ráérni minden nap írni nektek. Szóval nem vesztem el, csak épp egy nagyobb helyen kezdek/ folytatok majd új életet.
Addig is, megmutatom a MESKA-ra már feltöltött Minimál nyúl csapatomat.

5 megjegyzés:

Erika írta...

A pakoláshoz őszinte részvétem... volt benne részünk párszor...
De Budához nagyon sok örömöt kívánok, én ott nőttem fel és meglátod, teljesen más a hangulata, sokkal jobb lesz! Hiszen ott vannak a hegyek, erdők... a szerelmeim.
Samu itt rángat, és azt kiabálja: "nana!!" azaz nyuszi...
Hát sok erőt és türelmet a hétvégéhez! És sok segítő kezet!

hordosv írta...

Nana:) Köszönöm, a jókívánságokat,igyekszem örülni. Én Zala megyében nőttem fel, nekem látod azok a dombok az igazi otthonom. Úgyhogy teljesen megértelek. Mondjuk persze a kilátás a Sashegyre egyetemista éveim álma volt:)

Moira írta...

Sok erőt kívánok a pakoláshoz (az elmúlt években én is költöztem párszor, plusz terhesen megcsináltam egy lakásfelújítást is), de hidd el, tényleg jó Budán lakni!
A nyiszikák meg aranyosak!

hordosv írta...

Nekem szerencsére a kolis évek óta nem kellett költöznöm( szerencsére). Sajna gyűjtögetős típus vagyok és ezért a költözéses selejtezés extra stressz nekem.

Hell Krisztina (Kiky) írta...

Sok sikert a költözéshez!Buda tényleg jó hely..én is ott nőttem fel:)